university

Thursday, November 12, 2015

කෙල්ලක් විලි වහ ගන්න මිසක් පිරිමින්ගෙ ඇස් වහන්න විලාසිතා කරන්න නෑ

 
 

වියතක විතර ඩෙනිමකින්,අරුමෝසම් උඩුකය ඇදුමකින් හැඩවුණු කෙල්ලක් ගැස්සෙන පැද්දෙන ඉ`ගට සීතල හුළං කෝඩ විදින්න ඉඩ ඇරල ලතාවකට පාරෙ යනවා. අහිංසක සිල්වත් භාවනායෝගී පිරිමින්ගෙ ඇස් ගෙඩි එළියට පැනගෙන සෙනග අස්සෙන් නොපෙනී යන ස්ත‍්‍රිරියාවගෙ රූප සෝභාව තලූ මර මර බුදිනවා.තවත් උන් මස් කට්ටකට ඉව වැටිලා යන බලූ රැුළක් වගේ නොබුරාම ඒකිගෙ පස්සෙන් ඉව අල්ලනවා ලෙව කාලම රහ බලන්න.හරි හමන් ඇදුමක් අදින්න බැරි උන් ගෑණු කමටත් නව නිංගිරාවක් කියා ගත්ත මැදිවියේ කතුන් දවල් අහසෙ තරු හොයනවා.

මේ සිරි ලංකාවනේ...කෙල්ලෙක් කැමති ඇදුමක් ඇදීම වැරදී. ඒ විතරක් නෙවෙයි කෙල්ලගෙ නිරුවත් කකුල් දැකලා,බුරිය දැකලා පිරිමියෙක්ට කාම සිතුවිලි පහළ උනොත්? අනේ අම්මෝ....ඒක මහ පාපයක් නොවැ.මට හිතෙන්නෙම මේක මහ අසාදාරණ ලෝකයක්. නෑ නෑ වැරදුනා.අසාධාරණ රටක්.කෙල්ලන්ට ඇදුම් අදින්න වෙලා තියෙන්නෙ විලි වහගන්න විතරක් නෙවෙයි පිරිමින්ගෙ ඇස් වහන්න.
වැරදියටනම් හිතන්න එපා මේක කෙල්ලන්ට ඇග පේන්න ඇදුම් අදින්න ලයිසන් ගන්නවත්,අනුමත කරන්නවත් ලියන ලිපියක් කියලා.

කෙල්ලො අදින ඇදුම් දැකකහම පිරිමින්ට පිස්සු හැදෙනවලූ.රකින දැහැන් බිදිලා කාම සිතුවිලි ඇති වෙනවලූ.අන්තිමට කෙල්ලො උන්ට වනචරය කියලා බනිනවලූ. අසරණය පව්.. එතකොට අර ගෑනු සංහතිය ගැනම තරහ ගන්න පිරිමි මුං විලිසංගයක් නැතුව බාගෙට ඇදලා අපේ හැගීම් එක්ක සෙල්ලන් කරන විසේකාරියෝ කියලා බනිනවා. ඇත්තටම එතන වැරැුද්ද තියෙන්නෙ ඇදපු ඇදුමෙද? බලපු ඇහේද?හැමෝම තප්පුලන්නෙ ඇදුමෙ වරදටනෙ. බලමු අපි ඇහැත් වැරදියි කියලා.
සිසිවන උවන ඉ`ග සුග ගත හැකි මිටින.. නිසි පු`ථලූකුල රිය සකයුරු තිසර තන කියලා ගෑනුන්ගෙ රූප සෝබාව වනපු කාලෙකුත් තිබුණා.ඇගෙන් බාගෙකටත් වඩා නිරුවත් නිදහස විදින්න ඉඩ ඇරල කොළ අත්තකින් විලි වහපු කාලෙකුත් තිබුණා.ඒත් ඒ මිනිස්සු විසි හතර පැයේම ගස් ගල් උඩ අහවල් දේ කළා කියලා ඉතිහාස පොතේ නෑ.
 
 සීගිරි ලලනාවගේ නිරුවත් උඩු කයට ශෘංගාර සිතුවිලි ඇති කරගන්න පිරිමි අද හිටියත්, ඒ සිතුවම් නිම වුණේ කලාකාමී ඇසකින් රස විදින්න.
ගල් යුගයෙන් අපි අද පශ්චාත් නූතනත්වයට ආවට විරුද්ධ ලිංගික අශාවල් එදත්,අදත්,හෙටත් ඒ විදිහමයි. පොඩි වෙනසක් තියෙනවා ඒ ශිෂ්ට සම්පන්න යැයි කියාගන්න මිනිස්සු අශිෂ්ට යැයි කී මුතුන් මිත්තන්ටත් වඩා ලිංගික අශාවල් වලදි අශිෂ්ට වීම විතරමයි.

ඉස්කොලෙ පොදු දේපළ සුරකිමු කියලා රචනා ලියද්දි පාසල,පල්ලිය,පන්සල,බසය කියල නම් කරපු පොදු දේපළ වලට ගැහැණිය කියල අපිනම් ලිව්වෙ නෑ. දැන් පොඩි උන් එහෙමත් ලියනවද දන්නෙත් නෑ. තමන් කැමති විදිහට ඇදුමක් ඇදගෙන බස් එකට න`ගින කෙල්ලක් පොදු බඩුවක් වෙනවා. සමාජයත් බොහොම පටු විදිහට කෙල්ල බාගෙට ඇදල විහින් පොදු බඩුවක් වුණා කියලා බොහොම අපූරුවට ගාණට මිම්ට මේක සාධාරණීකරණය කරනවා.

අහල තියෙනවාද කවදාතවත් ජීම් ගිහින් බොහොම අමාරුවෙන් හදා ගත්ත ඇග පෙන්නපු,රස්තෙට ඩෙනිම දාල යට ඇදුමෙ බ‍්‍රෑ?න්ඞ් පෙන්නපු පිරිමින්ට කෙල්ලො අතවර කළා කියලා. ශරීරයක් දිහා බලලල රහ බලන්නත්,තලූ මරන්නත් දෙය්යො හැගීම් දුන්නෙ, ඇස් දුන්නෙ පිරිමින්ට විතරක් වීම හරි පුදුමයි.

නානප‍්‍රකාර විලාසිතා ලෝකෙක කොටට හරි, දිගට හරි, බාගෙට හරි ඇන්දට කෙල්ලක්ට බනින් කාටවත් අයිතියක් නෑ.
 
රෙදි පඩංගුවක එල්ලිලා කෙල්ලගෙ විලි සංගයක් නැති ඇදුම් ලිංගික අපචාර වැඩි කරල කියලා බනින එක වැරදියි.ලෝකෙ විලාසිතා කරද්දි අපේ කෙල්ලොත් වෙනස්වෙන සංස්කෘතියෙ වාටියේ එල්ලිලා හති දාගෙන දුවනවා.කෙල්ලක්ට ගැළපෙනවනම්, කැමතිනම් කකුල් දෙකවල් බඩවත් පේනවා කියලා කෙල්ලක්ගෙ ඇදුමට සීමා පනවන්න කාටවත් බෑ.කාටද පු`ථවන් වුණේ නෑ අලූත් වෙන ලෝකෙ එක තත්පරේකටවත් ආපස්සට හරවන්න.ගෙදර ඉන්න අම්මලා රෝස මලක් වගේ ඉන්න මගෙ දුව විලි ලැජ්ජා නැති එකියක් කරන්න උල් පන්දම් දෙනවා කියලා මට බනීද මන්දා.

මේක මහ පුදුම රටක් කියලත් හිතෙනවා. කෙල්ලො අදින ඇදුම් විජ්ජාවක් කරගෙන ඇස් අරින මිනිස්සු හැම තැනම.හිතන්නෙම මිනිස්සුන්ගෙ ශෘංගාරය අවුළන්න කෙල්ලො ඇදුම් අදිනව කියලා.අපේ පිරිමි වනචර වෙන තරමක් වෙන්නෙම කෙල්ලන්ගෙ ඇදුම් හින්ද කියන එකනෙ පුදුමෙ. නැත්තන් උන් බෝධිසත්වයෝ.කෙල්ලන්ගෙ ඇදුම් තමන්ට ගැළපෙන විදිහට විලි වහගෙන අදියි. ඇදුමට බනින්න කලින් කෙල්ලක්ගෙ රෝම කූපෙකට ඇවිළෙන පිරිමින්ගෙ සිතුවිලි වලට විලංගු දාගන්න පු`ථවන්නම්?

දැන් නැවතිල්ලෙ හිතමු. කොල අත්තෙන් නිරුවත වසා ගත්ත යුගයකුත් තිබුණු බව.ලෝකෙ කණපිට පෙරළිලා විච්චූරණ වෙලා පරණ දේවල්ම අලූත් විලාසිතා වෙලා එන බව.කෙල්ලක් විලි වහ ගන්න මිසක් පිරිමින්ගෙ ඇස් වහන්න විලාසිතා කරන්න නැති බව.
සාගරිකා අමරසිංහ.

1 comment: